camping in a tent

Hej allesammens. Igår var det midsommar och den spenderade jag med massor av trevliga människor! Först var jag hemma hos den sköna familjen Norman åt lunch och fikade med Mathildas släkt. Sedan tog vi moppen till Riala där det var midsommar firande. Hem till mig och grilla sedan. Efter maten sysselate vi oss med att skjuta luftgevär! Så jäkla roligt.
Senare mötte vi upp Lisa och Theodore, vi tog mopparna till Fredrik där det var ett drös med människor!
Vid halv 1 drog jag och Mathilda hem för att hämta kläder till att tälta med Fredrik,Max,Albin och Jesper. Ni som känner mig vet att jag aldrig har tältat. Har alltid gått in eller åk hem för jag tycker det är otroligt obehagligt och äckligt att tälta. Men det gick rätt så bra, även fast jag inte sov nått.
Så när vi kom hem gick jag och la mig. Dagens middag blev dagens frukost.


- Morgon mys klockan 19.00 ! Mina nya lakan ifrån ikea där vi var i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0