Hon som aldrig grinar hos Doktorn!!

hej Bloggen !!

Jag var till doktorn idag på lunchen och skulle ta lite prover för min förklydning aldrig släpper , A först fick jag prata med Doktorn , sen stick i fingeret och ta tempen .. Sen sa dem

- vi ska bara ta ett näsprov på dej sen är du klar ..
- okej sa jag som inte fatta hur man gör ett sånt prov ..

Då tar dem fram en rör som är typ 15 cm långt , jag trodde jag skulle andas i det . Men nej hon tar fram en ståltrådslikande grej med en liten tuss längst fram !!! 

Jag - ALDRIG ATT NI TRYCKER UPP DEN DÄRA I MIN NÄSA!! 
Sjuksköterskan- Jo vi måste
Jag - nej men jag vågar inte .. :'(
sjuks.. - Jo men det går bra :)




Jag som aldrig gråter när jag tar sprutor och så började stor böla!!
Ena sjukskötersakan fick hämta papper till mig ..

Mamma - Matilda din masckara rinner ..

Aldrig mera att jag gör ett näsprov!!

Puss!! btw , jag hade ont i  näsan efter åt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0