Teater

hello , idag var klassen på teater i roslagskolan , först åt vi när vi kom dit . Sen hade vi en lång rast innan själva teatern börja .. Så vi gick och hängde i korridorerna , Tills en lärare kommer fram till oss och säger:

läraren - GÅR NI PÅ DEN HÄRA SKOLAN ?!
vi - nej? vi ska titta på teatern ..
Läraren - Då får ni gå ut och vänta utan för teaterhallen , elever som inte går på den hära skolan fårinte vara inne här , om ni inte går ut polisanmäller jag er .
(vi går ut )

WHAT ?! hallå är det ett skämt elleR ? polisanmälla bara för man är i en korridor ? my god!
Weard lärare alltså ..

Aja sen skulle jag Hanna,kajsa, miccan och lisa tror jag , gå på toa innan teatern börja när vi kommer ut från toa ser vi att Alla är bort och har gått in , shit tänkte vi och sprang och banka på dörren , tur blev vi insläppta :)

A sen under själva teatern så var det en surkärring vi fick brevid oss , vi fick inte ens skratta åt teatern när alla andra gjorde det , vilken glädje dödare !!




Jag irriterar mig på ..

Tjejer som inte har en hobby , som istället ska kommentera på andra när man går förbi, och om dem vill nått kan dem väl endå komma fram och säga det öga mot öga .. Men nej dem ska stå 10 pers och efter man paserat lägga en kommentar .. så barnsligt ! 

Men nu ni som håller på så , det funkar inte , iallafall inte på mig för den uppfattning jag får är att ni tycker den ni ger kommentar till är ett hot(Den personen ser bra ut) mot er själva och måste sänka dens självförtroende , men snälla om bara för ni säger att nån är ful eller nått sånt det gör inte er snyggare !! Och man tar inte åt sig .. 

Som idag , jag,Lisa,Kajsa,Jasmine,Rosanna Och Agnes är på väg till bussstationen vi ser tjejer längre fram , dem glor som bara den .. Efter vi passerat dem ca 5 meter så kommer det : A lär dej gå .. 
Vi struntar såklart i dem vi vet inte vem av oss dem sa det till så .. whatever? 
Sen ser vi dem igen och min höga kjol hade åkt upp lite , efter vi passerat dem komer det : ää dra ner kjolen ! 
Jag vände mig och tittade back på dem , 
- AA vad glor du på din stolta blondie , ?!!! 
Typ så skrek dem ..

Jag pallade inte börja bråka , jag kände ju inte ens brudarna .. 

SÅNNA BRUDAR KAN TA SIG I RÖVEN OCH BÖRJA SPELA BINGO ISTÄLLET!! 

ps. jag tror inte heller att dem är lika kaxiga själva ..

 


Kommentarer
Ida Engström

Vad är det för NOLLOR?!?!?!?!



lite sur man blir.. men som sagt, inget liv har dem iallafall...!!!!

2009-09-04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0