Hello !!

Hej bloggen !!
Idag har jag bara varit i skolan .. suck !!
När jag kom hem var jag duktig och satte mig ner och övade inför mitt omprov , Goood on me :D
Sen lockade jag mitt läs hår , ska ha lockigt hår som ni säkert fattar !! 
Men jag har faktiskt inte haft löshåret i på en hel vecka , kan bero på att jag har klippt mig och det syns väldigt bra om jag har det i , så jag har haft min hat-frisyr ... UPPSATT! 
Men jag tror det blir bra om jag har det lockigt , älskar lockit hår ..
'
Och jag måste meddela , JAG ÄR BESATT AV ROBERT PATTISON! haha eller som jag sa igår till Ida min storasyster 

Ida - Matilda du och ju inte vara kär i han ..
Jag - JO JAG ÄR FULSTÄNDIGT KÄR I HAN :D 

HAHA , är man en mupp så är man !! 

puss och kram å nyp i stjärten!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0