kunde inte få upp en grind..

Nu människor ska ni få höra vad lilla jag mer gjorde idag , jag var och och fika hos en släkting Och sen när vi skulle gå så gick jag först och skulle öppna grinder ,

( och på grind-stolpen hade den spikat fast en liten bräda för att grinden inte skulle öppnas åt fel håll)

Men iallafall jag börjar dra i brädan, för att öppna grinden . Efter ett tag av slit kommer kusin Anna bakom och frågar vad jag håller på med varför jag sliter i brädan?

Jag- Jag försöker flytta den så vi kommer ut !

Anna - haha , (Då bara puttar hon grinden lite och vips så var den uppe!)
             Det måste vara din hår färg Matilda!


Jag ska ta kort på den grinden så ni ser!

Kommentarer
Anna

hahaha xD

Ida Engström

Bra gjort gumman!

2009-07-13
Ida Engström

Nya Cosmopolitan har kommit, jag ha köpt den! :D

2009-07-13
Matilda(A)

sv. till ida!

haha jag vet !

Guuuud vad tur att inte jag köpte den idag då!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD puss älskar dej !

2009-07-13
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0