Renoverar

Hej vänner, tänkte återta uppdateringen på denna blogg igen. Har varit väldigt dålig (ingen alls) uppdatering.
Men iallafall idag har jag förberätt inför renoveingen här uppe på övervåninen. Jag har rensat rummet brevid mitt så man kan ta bort väggen emellan rummen, tagit ner saker på väggarna så man kan måla väggarna. Jag har också ställt in två hyllor/byrårar i min walk in closet, jag har rensat vardagsrumet/allrummet på övervåning, även toaletten har jag tagit ur allt ifrån! Ni förstår det är bara jag och min storebror som bor på övervåningen så vi ska göra om här upp och eftersom han aldrig är hemma och bryr sig inte så ska jag få bestämma hur allt ska vara! För man kan säga att hela övervåningen är min förutom hans rum ;)

Nu ska jag äta en god middag med min älskade familj eftersom det är morsdag!


- första bilden ni får se ifrån Kreta 2011

Kommentarer
Ida

Vi kan ju dela på One Picen, du skulle ju igentligen ha gett mig pengar för det jag köpte till dig men jag har inte sett av några pengar :P Men vad kul att du uppdaterat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0