Förklaringen på mitt humör.

Okej, såhär ligger det till jag är förbanad på min äckliga skola och dess personal. I min skola åker alltid 9orna till Polen för att besöka ett koncentrations läger. Jag har varit en av dem i klassen som sett fram emot det här mest. Jag har suttit i möten för att klassen ens ska få åka dit, jag har varit med och skrivit brev för att få pengar för att åka dit. 
Och som ni vet ska jag till Grekland den 12:te maj, och vi har massa nationella. Innan vi bokade resan till grekland så kollade vi upp när alla nationella var (man får inte ledigt om det är ett nationellt prov) och när polen resan skulle bli av. Jag frådgade en av mina lärare när Polen resan skulle bli av och sa att jag skulle troligtvis åka till grekland den 12te. Som svar fick jag att det var helt lungt att åka till grekland då för polenresan kommer vara tidigare än den 12 maj. Så jag sa det till mamma och vi bokade resan!
Allt kännes så jävla bra tills min mentor kommer in på mentorstimmen i tisdags. Då kärringen till mentor säger att Polen resan bli den 17 maj - 19 maj.

Så nu är det krig. 


Kommentarer
Sara, Mamma till Ewélinn <3

Vilka idioter, stå på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0