Bikiniiiiiiis.

Hey. Idag har jag hunnit med rätt så mycket saker. Varit i skolan, efter skolan åkte jag in till Norrtälje för att möta upp Amanda på en fika. Sedan gick vi runt på stan och tittade runt. Fick med mig en foundation och puder hem. Hittade också två jättefina bikinis på HM som jag testade, så dem kommer åka med hem när jag och pappa ska åka och shoppa :) Det var så kul när jag frågade pappa om han och jag kunde shoppa.

Jag - Pappaaaaaaaaaaa *Matilda är snäll-rösten* kan inte du och jag åka och shoppa någon dag?
Pappa - jaaaa det kan vi väl om du hämtar kaffe till mig.
Jag - okej :D men lova att du inte lurar mig nu...
Pappa - Menar du pappa betalar shopping eller?
Jag - hiihihihih, neeej då vi ska shoppa tillsammans :)
Pappa - okej vi vet hur det slutar. Matilda shoppar pappa plånbok. Haha. Hämta kaffe till mig så gör vi det!


Back to the day. Sen åkte jag hem med mamsen. Vi åt middag sen gick ut på våran powerwalk. Ikväll är det bara jag och mamma hemma, så vi ska ha myskväll framför soffan :) 


Bikinisarna som ska bli mina.






Hur underbara? i love them.


Kommentarer
Kajsa

DUU ÄR DUM I HUVUDET! DET ÄR EXAKT BÅDA DOM JAG SKA KÖPA!!! :O hahahahaha...... :P:P:P<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0