Skolavslutining 2011, Länna Skola, Klass 9b

Heej vänner, Uppdateringen har varit nere dem närmaste dagarna. Har haft fullt upp, bal, avsluting. Bryan Adams.
Jag kan börja med att bilder ifrån balen i onsdags kommer senare!
Igår var det iallafall skolavsluting, känns jätte skönt att få sommarlov men att splittras ifrån den klass jag gått med i 10 år nu känns lite sådär faktiskt. Länna skolans 9b 2010-2011 i mitt hjärta!
Efter skolavslutingen drog jag, Lisa, Theodore, Rosanna och Mathilda till grönan för att se Bryan Adams, han var helt okej faktiskt även om man bara kunde kanske 2-3 av alla 20 låtar!
Första och sista bilden har Sara tagit, hoppas det var okej att jag tog dem :) itssaraslife.blogg.se!
Sen resten av bildena snodde jag ifrån Norman! :)


Bilderna ifrån Bryan Adams komme inom några sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0