Måndag.

Heii snygg! Idag är det måndag och jag ska hem till min fina vän Mathilda Norman! Blir kvar där inatt, sedan drar vi oss hit imorgon. Ikväll ska vi antagligen gå till hennes sjö och chilla galet och snacka en hel del! Imorgon om det är fint väder dra vi väl också någonstans och badar, hoppas att våra två andra snyggingar Rosanna och Lisa vill hänga med någonstan! Jag saknar min skruttofiso som jag inte träffat på några dagar nu! Det är allt ni behöver veta ifrån mitt liv just nu, puss!


- Hur ska jag klara mig utan er, jag älskar er!

Kommentarer
Norman!!

Kåt hund. :D



Älskar dig otroligt mkt Matilda Märtha Karin Engström! <3

2011-06-13
rosanna

älskar dig!

2011-06-14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0