i'm back

Hej, det var ett tag sen sist!
Jag tänkte uppdatera er med dem händelser och saker som hänt under mitt "uppehåll". Here we go!

Dagen efter julafton fyllde min fina vän Rosanna 15, så helgen efter julafton blev det tjejkväll in her place!
Det var jätte roligt och mysigt!


- Jag och födelsedags-barnet

- Ida, Miccan, Liza

- moi

- tjejor.

- mobil av på mitten, haha

- jag och Miccan

- TWISTER!

- Jag och min älskade Mathilda med H :)


Någon dag efter Tjejkvällen skulle jag, Sarah och Martin åka och titta på
Harry potter och dödsrelikerna, men nej det blev det inget av. För blondin-häxan i kassan bokade fel tid på
våra biljetter, och vi såg det 10 min innan bion börjande. Och sen såklart fanns det bara utsprida plater, och det
är ju inte kul att sitta själv. Så jag och Sarah blev lagom förbannade. Martin däremot blev glad.


- Jag & Sarah på bussen, jätte uppspelta för att titta på harry potter.


Sen så var det ju nyår men det har jag ju redan berättat om i ett inlägg. under lovet umgicks jag med vännerna.
Sen den 5 januari fyllde jag 16 år, på fredag blev det tjejkväll at my place!



- Lisa, jag och Ida

- Mathilda, Rosanna och Lisen!

- hahah Lisa min gullepulla!

- Lisa, Rosanna och jag

- Mathilda, Lisa, Rosanna och MOI!

- <3

- Sova korv är mysigt. haha!

- hej på dig.


Sen så har det varit drama, drama och åter igen drama i mitt liv. Haha nej då, menn livet har väl rullat på som vanligt, med lite drama här
och där. Skolan började ju den 11te, så jag pluggar gärnet nu inför slutbetygen. Jag umgås med fina vänner, och en gjej jag, Mathilda och lisa kör stenhårt på nu är att vi gymmar! Jätteskönt faktiskt. 2011 är mitt år. I år ska jag leva livet, jag ska ta tag i mitt liv. Peace out!

Dem tre muskletörerna!

- jag

- Mathilda

- Lisa


Kommentarer
Mathilda :)

Aså shit vilka snygga tjejor!! Lisa e ju riktigr sexig ;) haha

2011-01-22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0