Dagen.

Idag åkte jag in till Norrtälje för att möta upp Ida, efter att hon slutat jobba. Vi gick direkt till Åhlens för att köpa hårfärg till mig, som Ida ska smacka på i mitt hår. (redan gjort) Fint vart det...!

Väl hemma hos henne åt vi en supergod lunch (rekomenderas av Anna Skipper), Baguette med kyckling/curryröra + grönsaker.

Vi har kollat på alla Big Brother avsnitten, druckit kaffe.. och såklart GYMMAT! Vi var helt slut när vi kom hem där ifrån. Fan va vi körde hårt!!!
Till middag gjorde jag korv med stuvade makaronen till Tim, medans Ida tillagade Tacos till oss.

Nu ligger vi som två döda åsnor i soffan och kollar på Spårlöst. Jag ska snart slänga på mig en ansiktsmask och njuta av kvällen och min ledighet.

Imorgon ska jag och Ida upp kl 07.00 eftersom att Ida tydligen har bokat tvättstugan. (Hon vågar inte gå ner i källaren själv, så jag måste offra min sovmorgon), sendan ska vi äta våffelfrukost och där efter dra oss till Stockholm för shopping!


Tack för mig! PEACE OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0