sorry, igen.

Hej vänner. Jag vet att jag lovade att lägga upp bilderna på klärdena jag fick med mig hem ifrån uppsala. Men jag har faktiskt en bra anledning till varför jag inte gjorde det, jag hade inte tid förstår ni! För jag har fixat min walk-in-closet!!! Hela dagen igår fixade jag och lillasyster med den, Tack för hjälpen Lillasyster!
Den är inte riktigt klar, ska sättas upp tre hyllor till och en stång. Men gud så fint det blivit endå! Ska lägga upp för och efter bilder så fort lillasyster kommit hem och kan fota garderoben! Så kommer ochså bilderna ifrån shoppningen! 

Ska också berätta att jag och lillasyster fick en fotoskrivare av mormor igår, Så håller på skriver ut bilder för fulla muggar här hemma. Har redan skrivut ut 5 bilder till garderoben. Meen mer av det får ni se senare när bilderna på garderoben kommer :)





Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0