Nya skor


- mina gosiga nya uggs!



- Höstklackar :)



- ett par till höstklackar :)


- converse, haha man ser att jag har kickat med moppen på ena skon ;)

Jag älskar skor!
Idag är det fredag och jag ligger hemma och är sjuk. KUL! Så ikväll blir det en mysig kväll framför tv'n, ska ringa en pling till Ida och se om hon vill komma hit och titta på filmer, maybe twilight saga maraton? Det öär bli twilight maraton efter som alla vi tjejer i familjen är galna i dem. Haha mamma också! Fast vi alla vet att Edward är min!
Okej nu måste jag ge mig.. jag går överstyr igen! Jag skyller på att jag är sjuk...
Okej jag bara babblar, hejdå.


- Första bilden ni får se ifrån turkiet! på bilden: Kajsa, Jag, Ida och mami!


Kommentarer
Anonym

supersnygga skor! gillar det andra paret grymt!

2010-09-03
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jätte fin bild på er fyra. Tummen upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0