ilska!

jag är så jäkla förbannad! Nu i år satsar jag verkligen allt på skolan. Jag har inte skolkat en ända lektion, jag jobbar bra på lektionerna. Men föra veckan var jag sjuk, och jag har ett gruppabrete med Kajsa. Och jag tycker när den andra är sjuk så är det den andra i gruppens ansvar att man hänger med på lektionerna och gör det man ska, för i ett grupparbete är det inte bara ens eget betyg man riskerar om man skolkar..
Så kommer Min so lärare fram till mig idag och säger det är redovisning imorn, så jag pratar med kajsa om hur långt vi kommit. Och hon säger att hon gjort lite medans jag var borta. Bra tänkte jag!
Sen bestämde hon sig för att skolka hela dagen, Men jag skriver till henne att hon fan ska komma på so'n. Så hon kommer, för vi har arbetet på hennes inlogging i skolan. Hon loggar in och visar vad hon gjort...

Hon hade skrivit en mening. Partiets ledare är jan björklund och han är skolminister.
Hallå redovisningen är imorn!
Så jag säger du har fan inte gjort någonting, hon sitter knappt i en minut innan hon säger att hon måste gå och fråga våran so lärare sergio en sak. Vad frågade jag men hon kunde inte säga.
Så jag jobbar på som fan!!

Efter ett tag kommer sergio..
Sergio - Matilda vart fan är kajsa, skulle inte ni jobba ihop?
Jag - Men hon är väl och pratar med dig?
sergio - jag för 20 min sen ja!
jag - men va fan håller hon på med!


Jag blir helt piss off! jag försöker ringa henne men hon svarar inte. När det knappt är 5 min kvar av lektionen kommer hon.

jag - vart fan har du varit!?
kajsa - jag har pratat med rekton
jag - vafan hur dkan du gå och göra det nu när vi ska redovisa imorn och har skit mycket att göra bara för du inte gjort nått när jag varit sjuk.
Kajsa - men vadå det är ju inte mitt fel att rektorn ville prata med mig?!
jag- du kunde ju bve henne prata med dig senare eller nått för du har lektion! Men kajsa du behöver inte vara här längre su kan gå för jag har endå gjort klart arbetet!
kajsa - K.

Seriöst!! Bara för hon inte bryr sig om sin framtid! Jag vill fan ha en bra framtid få en bra utbilding på gymsatiet inte gå iv eller nått. Hon ska fan inte förstöra för mig för det. okej om hon skolkar på dem lektionerna då vi inte har grupparbete tillsammans för då har det inget med mina betyg att göra..


Ni behöver inte ens läsa detta, jag behövde bara skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0