Jag orkar inte med sånt här.

Jag har kommit på att du beter dig inte normalt. Jag mår så fruktansvärt dåligt för din skull. Vart är din livsglädje någonstans? Vart är du påväg? Det är förns nu jag inser hur du beter dig mot mig egenligen. Du behandlar mig inte som en vän ska.

Amanda. Vad vill du få ut av detta. Om du vet hur dåligt jag mår över det som hänt varför försöker du mig att må dåligare? tro du att en sån här text får mig att må bättre? Och varför ska du skriva det på din blogg, jag mår redan piss tror du att jag orkar sånt här? Det låter som jag har självmords tankar i det su skriver, och det har jag verkligen inte! Vart tog din livsglädje vägen - Jo jag har livsglädje tro mig, men jag är nere, okej!
Och både du och jag vet att båda två av oss var dryga mot varandra innan det hemska hände. Sen att du orkade fortsätta bråka mpot mnig om det när jag verkligen inte orkade för jag hade andra saker att tänka på en att bråka med mina kompisar. Jag bad dig att inte hålla på tjafsa med mig, att du skulle vara där för mig isället för att vara sur och dryga. Vadå inte behandlar dig som en vän? Det är du som inte varit en bra vän för mig dem här dagarna. Och det vet både du och jag. Du ville inte finnas här för mig när jag hade det svårt, du åkte helldre hem och var med folk som var gladare än mig. Du ringer hit och frågar om jag vill att du ska komma, ja sa du kan komma om du inte tjafsar. Då blir du sur. Sen kom du igår för du antagligen kommit på att du ska ställa upp för mig nu. Men jag sa till dig i telefodnen att vi var tvunga att vara tysta för Martin och Sarah ligger och sover och Martin ska upp tidigt och jobba, du sa att det var okej. Sen när du kom verkade det som du hade glömt bort det så jag sa åt dig att vara tyst. Sen så var jag trött för jag sovit väldigt dåligt dem senaste nätterna. Du frågade om du fick sitta uppe ett tag till vid datan för du var inge trött. och det var okej för mig. Sen när jag ligger och sover börjar du klaga på lappan och skit, Och för jag inte orkade göra nått så började du lacka att jag var en sån dålig vän ochg skit. Så du åkte hem. 
Sen ringer du mig idag och skäller ut mig för att du åkte hem, att jag var en sån dålig kompis att du ska prata med din mamma så hon pratar med min. 

Snälla Amanda anpassa dig till det som hänt mig. Tänk dig om det var din Missan det handlade om då. Hade du pallat att jag höll på såhär mot dig? 

Ja jag vet att du kommer ringa mig efter du ser detta, men gör inte det. Som sagt jag pallar inte bråk just nu. Nu har jag sagt det jag ville ha sagt.  Du kan ringa när du fattat hur jag igentligen har det, för allvarligt talat dverkar du inte fatta hur det här känns för mig. Tack!


Kommentarer
amanda

är det svårt att snacka i verkligheten längre. fan vad lack jag blir på dig just nu. sluta bete dig som en barnrumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-11-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0