Tid för packning.

Nu ska jag gå och packa inför konfa resan, vi åker på torsdag! jag har 2 dagar på min att packa så jag får med mig allt.
Och då kommer det antagligen inte bli nån blogging från trosdag-söndag, tyvär!



Just det får jag inte glöma att skriva om, efter att jag vart hemma hos Sara och Ewelinn så åkte jag och min underbara vän kajsa till norrtälje och tog oss en fika, efter ett tag blev vi jätte sorgsna, vi kommer inte träffas på flera dagar nu när jag åker upp till fjällen med konfan. Visst det låter jätte fjantigt men vi är alltid med varandra. 


Kommentarer
Latte Liten

hoppas du får skoj ;D

2010-03-17
URL: http://latteliten.blogg.se/
Neha

Ha så kul=)



Vad kul att du är med:D

Hur mår du då?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0