Proaen tar död på mig.

Prao dag tre. Ja dem utnytjar ju verkligen mig och Kajsa till allt skit jobb medans dem själva bara går runt och chillar i butiken. Idag fick vi städa deras soprum, Och tro mig det cvar inte ett litet förård med skit dem hade, och man kom inte ens in i rummet för det var så fullt!
Vi skulle platta till MASSA kartoner, nej då gjorde vi på fel sätt, för så här gör man faktiskt!
Bära massa tunga möbler, ta ner en jätte vagn för en trappa. Och det värsta var att dem stod och tittade när vi gjorde det eller så stod dem i kassan och chattade! Seriöst om det blir så imorn då kommer jag ryta till så det skriker om det, jag skiter i om jag får kicken jag får ju endå inte betalt för det jag gör.

För fösta gången i mitt liv längtar jag faktiskt tillbaka till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0