Om fredagskvällen.



- jag just precis nu.

Hej på er, jag sitter i täby hemma hos kusinerna.
Just nu tänkte jag blogga om gårdagen med filurerna Amanda och Jossan!

Okej, först på morgonen åkte jag hem till Amanda, vi lekte lite med hennes systerson Marcus som är 7 månader. Gud han är bara för söt.Sen gick på på ett liten roadtripp och tog först en fika på tösses, men det tog inte lång tid innan vi kom tillbaka för en till litet fika stopp! Så vi tog två fika stopp, det var jätte mysigt.
Sen så tog vi bussen mot landet, vi gick av vid skutan(ungdomsgården där jag bor),. Sen gick vi och mötte Jossan:)
Gud vad kul vi hade, en kväll med massa prat och framförallt SKRATT :)
ett skämt bara vi tre förstår.

 - gud vad det kliar nu helt plötsligt, vet ni nån bra salva emot skabb ?

Ja sen drog jag och Amanda hem till mig och jossan hem.
Juste jag försöker lägga upp bilderna jag har tagit idag men det går inte så bra :/
Men jag försöker lite till så ska jag updatera er från denna dag!


Kommentarer
Josefin

HAHA faaaaan vad kul vi hade asså!!!! Gaaaalet!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0