jag skulle lätt vilja vara en plugghäst.


Ja när jag hör ordet plugghäst så tänker jag på nån som ser plugga som något kul och är posetiv till det.
Men för det mesta tycker jag att plugghäst har blivit som en symbol för en nörd som pluggar, synd fakstisk.
Jag pluggar aldrig hemma, kan bero på jag har aldrig läxor. Men så idag så fick jag hem ett par resten som jag måste göra hemma innan utvecklings samtalet som är nästa vecka, Så tyvär kunde jag inte åka in till Amanda.
Så om det räknas som plugghäst så gärna för mig , happyface:D 

Men Amanda jag fattar om du tycker jag är en plugghäst, du behöver inte skriva det på varenda sida du har.
Jag fattar efter en gång, så svår dyslexi har jag inte att jag inte fattar.



- bilden är gjord av ironi.

Kommentarer
Carro

svar:helt okej har min dag varit, vad hände rikväll:)?

nea

haha :D 15+5! ;)

2010-03-10
URL: http://nealiten.blogg.se/
Latte Liten

När jag är trött börjar tankarna att skena iväg, därav sista inlägget idag ;D

Bäst att gå och lägga sig nu - god natt!

2010-03-10
URL: http://latteliten.blogg.se/
Anonym

hampus.corneliusson@...

2010-03-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0