DAMP.SE

Mina lärare är seriöst dumma i huvudet. Jag och Kajsa har suttit här nere i data salen och jobbat as länge nu och så kom vi på att vi inte sagt det till våran lärare så vi springer upp till henne för att berätta att vi har suttit här nere och gjort SO. Nej men då när vi kommer så säger hon att vi inte alls har det!

Jag och Kajsa - äää jo det har vi visst !! Fråga Muad själv, hon släppte in oss direkt när det ringde in.

lärare - Nej det gjorde hon inte för jag var precis där nere och då var ni inte där.

jag - skojaru med oss eller ? Vi va förfan visst där nyss, inte nu då när vi är här och ska säga till dig att vi är här!!!

lärare - Nej mig kkan ni inte lura. och jag vet hur ni är. Ni bara smitter ifrån lektionerna och springer runt och fjantar.

jag - DET GÖR VI JU FÖRFAN INTE. SERIÖST NI LÄRANRE BARA MYTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0