love


- me and edward ;)

Eclipse var helt totalt grym! Fast jag har lärt mig att aldrig at med mig hannahs pojkvän John.
- Matilda är edward snygg? Matilda gråter du? Är den bra matilda?
Nej jävla dumskalle jag sitter här och gråter och drägglar för det är tråkigt och jag är inte alls inne i filmen för han är så snygg? :P
Men i den här filmen kom jag på att Jacob också är snygg! Men inte snyggare än Edward :)
Juste innan filmen började så frågade några som jobbade på bion.
- Vilka här är team Edward? : Jag upp nmed handen fort som attans! Så tittar jag runt det var typ bara jag!!! Efter ett tag kom några till händer upp. Sen frågade dem vilka som var team Jacob alla små fjortisar skrev halsen av sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0