världens pinsamaste krach













ja ni ser ju bilderna , jag har gjort sveriges pinsamaste krach!
Vi skulle åka upp i ankar liften , och jag säger det har ju gått as bra! Men jag känner på mig att nått pinsamt kommer säkert hända vara förjag säger så här! 

jag hade min stavar runt handlederna med dem hära banden ni vet man har på stavar , igentligen ska man hålla stavarna i en hand närman åker i liften , så när vi  kommer upp så fasnar mina stavar i marken och jag flyger fram , Amanda hinner gå av .. Skidorna åker åt olika håll , jag voltar runt liften på nått sätt och fasnar med pljäxan ! panik!!!!!!!!!
* när man kommer upp och ska av liften såärdet tio meter till en snö-hög och två meter bakom dem ärden dära grejen som vänder och tar ner lift-saken man sitter på! * 

Jag sitter alltså fast , jag bara ser att Amanda kommer längre och längre bort ifrån mig ..
det ända jag tänkte på va

- jag kommer åka ner igen , folk kommer garva rövarna av sig när jag åker förbi dem hätrmed bena uppe i vädret ,föratt dem sitter fast i liften!

Amanda tänkte också, nu åker matta ner igen !

När jag kommit över snö kullen så får jag äntligen av foten ! Tror ni Amanda garva eller ? 
- Marilda om jag hade fått det där på film skulle den filmen fåmest tittare på hela youtube hahahah ! 

fattar ni jag gör det härinför en liten publik!!

Men hon ska inte säga nått hon rammlade inne på fiket under någas som satt och fikades bort , hahahahahah! 

Ingenting går rätt till när vi ska göra nått , men det posetiva är att det bliren dag med massa skratt och minnen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0