Tierd

Inte mycket sömn inatt , först kunde jag inte sova .. La mig och rita , haha gör alltid det när jag inte har nått att göra !
Sen vid 3-4 inatt hör jag hur tim går upp för att åka iväg och hämta Ida som var ute på krogen, så jag åkte med och hämta henne .. När vi kommer fram ser jag direkt hur hon gick med min skor !
Och svar ja , jag dampar !
Hon bara mumlar att hon har försökt gå som mig ..
Vad har vi lärt oss av det här Matilda ?
Jo att inte låna ut nya skor innan du Själv har gått in dem!


haha

seu !


Kommentarer
Stina Olofsson [fotoblogg]

tack:) en Canon eos 1000D

Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann ♥

min helg har varit hel nice ♥

Amanda

SV: Den har varit bra - ganska slapp ;) dd?

W I H U , R E N E É

Hej!

Riktigt fin blogg, och header, haft en fin helg?

2010-01-17
URL: http://wihurenee.blogg.se/
W I H U , R E N E É

SVAR:

Ao den har rullat på helt okej, skolan har vart slapp och så, ny vecka väntar=)))

2010-01-17
URL: http://wihurenee.blogg.se/
Ida

Eller så får vi helt enkelt sluta låna saker av varandera.. Vi har ju lärt oss med tiden att det blir ju oftast bara bråk mellan oss, och det är ju inte kul direkt.. lite synd!

2010-01-18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0