the-mobile-story

ja det var igår jag skullehem till Amanda , mamma och pappa skulle skjusa mig dem släpte av mig på "stan" vi hör alla hur nått klingar till eller slås emot nått , då säger mamma 

- matilda jag trordu tappade nått ? 
- nej det var bara bilbältet som jag råkade stänga dörren på .. 

Sen var det inge mer med det , jag gick mot  Amanda.. När jag kommer fram till porten så kom jag på att jag inte kunde koden till hennes port ! Så jag tänker jag smsar att hon ska komma ner och öppna!
Jag leter och leter i jackan efter mobilen , kan jag lagt den i väskan ? jag öppnar väska och går igemon hela skiten!
Nej därvar den inte , kan jag ha glömt mobilen i bilen ?
Jag stårdäroch väntar på att Amanda ska komma på att jag inte kan koden ..
Nej men tillslut kommer johanna Amandas storesyster efter typ 20 minuter !
Vi går in och ringer mamma och frågar omden äri bilen , men nej ! 
vi går tillbaka och tittar där jag gick av, gone !   
min älskling var borta :'( 

så den ramla ur när jag gick ur bilen :(
Asså att jag bara inte tittadener påmarken och titta om jag tappa nått!? 


 

Kommentarer
Hannah

Jag har försökt få tag i dej!<33<3<3

2010-01-10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0