Mobilen är pliceanmälld!

Serriöst om jag hade hittat en mobil på gatan så hade jag ring typ kontak Mamma ,och sagt att jag har mobilen och att dem kan komma och hämta den!
Men denna värld behöver väl också hjärtlösa männsikor , utan dem skulle ju inte det finnas goda , eller visst det hade det väl men dem hade inte märkts för alla skulle ju vart lika dana !
men dem hjätlösa kan gärna gå och döö!
Asså jag skulle aldrig kunna gå runt med nån annans mobil !
Men nu är mobilen anmälld!
Jag ska serriöst slå ner den som har min lilla älskling!

Kommentarer
Ida

Jag kan trösta dig med att registrera dig på: http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=13232



Hittade den på jaqlines blogg.. man får gratis skor om man samlar poäng typ:P

2010-01-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0