Laktosfri

Laktosfria pizzan smaka helt okej , eller det var ingen skilland från icke laktosfri ..
Som sagt jag ska ju inte äta eller dricka mjölk eller mjökprodukter på två veckor , det kiommer bli lite anorlunda .. Nu måste jag veta vad som är i det jag äter , kan inte stoppa vad som hellst i munnen !
Idag var det STORSTÄDNING här hemma , och jag var jätten duktigt och hjälpte till, smet inte som vanligt :)

Helt ointresant men jag har blivit väldigt snäll på sistonde , som idag jag lånade ut mina nya skor till min storasyster, och jag hade inte ens använt dem !

Och mitt gamla vanliga problem har dykt upp , KAMERASLADDEN ÄR BORTA!

blogg.se dampar för mig idag och igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0