Glee ikväll, GLÄDJE !





Kommentarer
Elin

sv: haha, jotack det finns roligare i skolan om man säger så! Sen att vi ska ha nationella i dt gör inte saken bättre.

therese

SV:idag har det inte hänt specielt mycket,litre senare ska jag plugga sj?:)

Nathalie

Ja men visst :)

I helgen kommer massa

släktingar hit och det blir

massa mat :P haha

2010-02-18
URL: http://naho.blogg.se/
Elin

sv: haha, ellehur?! Vem bryr sig om att jag kan nåt om kemi lxm?! (om det nu blir så att vi får kemi?!)



Sen tycker jag att det bara borde finnas plus, minus och gånger i matten... Geometri och ekvationer och sån skit är bara onöldigt :)

kungen

jag ryser av videon. SÅ VACKERT!

Sneki

åååhhhh glee <3

2010-02-18
URL: http://ssneki.blogg.se/
Sanna

Sv: Huh? Edward Cullen? Vad menar du nu?

madde

jasså du tittar också på glee ;)

Amanda

Åh jag älskar Glee, dessvärre missade jag igår :/ vad hände? :)



svar: mm precis :)



Sorry att det dröjt så länge innan du fått svar på din kommentar, har haft ett litet blogguppehåll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0