Dagen

hello, Igår sov jag hemma hos Kajsa. Imorse vaknade jag av att mamma ringer och säger att om jag skulle med Ida och Sara till rimbo var jag tungen att åka hem nu.. Så jag gick upp pyamasen och drog hem på moppen.
Vi åkte och åt frukost/lunch på ciccis här i rimbo. Det blev en kycklig bugett för mig. Sen drog vi hem till Ida. Jag lekte med söta Evelinn hela tiden, Matilda-lek-tant :) hihi
Sen drog Sara och gullungen hem, och Ida bjöd på en jättegod middag.. LAX!! :D

Här kommer bilder.

; Evelinn&Sara



; jag och Evelinn, Hon ville gå hela tiden :)


; linslusen :)


; Nästa storbloggare? :D


; mums!

Godnatt på er!

Kommentarer
amanda

det är mina mjukisbyxor. använd dom inte tack.

2010-08-03
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0