regn, regn hatade regn!


- mitt genomblöta hår, me love!

När jag går av bussen nej tror ni inte att det ska börja spöregna! Gud vad jag älskar när håret förstörs i regnet!
Nej jag hatar det. Skoldagen var väl okej, föutom på b-engelskan det var så tråkigt satt jag satt och garva hela tiden! Det gick inte att sluta, och när min lärare blev irriterad så det så blev det ju bara ännu roligare att garva.
På gympan var jag och Lisa skit bra på fysen, så nu har vi laddat för beachbodyn 2010! ;)

Och idag fick jag reda på att jag är på fjärde plats i frånvaro listan. Men det stämmer inte alls. Jag har inte skolkat, så jag räkte upp handen och frågade hur det kom sig att jag låg på fjärde plats?

- nej matilda du och kajsa skolkar visst. Eller ni gjorde det förut mycket iallafall.

Men gud skojar kärringen med mig eller ? Visst vi kan komma lite sent till lektionerna, men vi kommer till dem iallafall!
Sen när jag hade henne på b-engelskan så frågade jag får jag se på frånvaro kollen för b-eng.
Då stod det att jag hade varit borta 3 lektioner i rad på 2 veckor! Snacka om att ha en lärare som mytar.
Slut pratat om det, skit samma!

bloggar snart, nu ska jag äta nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0