Skoldagen




Min skoldag var fylld med massa garv anfall med Kajsa , gud vad vi hade kul !
Vi skrev ett "jätte seriöst" brev till bettan (elisabeth) våran no lärare , för vi saknade henne när vi hade no med nån annan lärare jag kommer inte ihåg namnet på henne , sak samma!!
Hon blev någ en aning irriterad på oss tillslut , vi hade så kul , vår humor är unik FULLFART!!

A men allt var inte så kul , väldigt mycket jobb , var helt slut när jag kom hem , jag somnade i soffan direkt när jag kom hem .. SKOLAN TAR DÖD PÅ MIG !!

Men en ny LÄTT läst bok fick jag idag iallafall , så jag slipper sitta och titta i en bok som jag fattar nada i och är tvungen att fråga nån vad står det , Vad är det för nått?
Aja får se hur det går med den nya boken ,.. jag hatar böcker!!

Nej nu pallar jag inte skriva mera om skolan .. PUSS!

Kommentarer
Ida Engström

Ta det lugnt, det där är bara början :P

2009-09-01
Hanna

Fin blogg! :D <3

2009-09-01
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0