HAHA!!

A idag bjöd Hannah mig på ett stort smärtasamt Garvanfall!!
jo det var smärtsamt fick så ont imagen av allt garv.
Jag låg vid busshållplatsen och skrek/garva !
Men det var igentligen inte så roligt det hon gjorde , hon tog sin sjal och satte den som en terorist och började springa efter en kille som redan sprang., Men jag trodde det var så att hon började springa och han blev rädd för henne och började springa , alltså det så så kul ut att ni inte kan fatta !!
Och lisa å Rosanna försökte få upp mig från marken där jag låg och krampa , men så fort jag kom upp la jag mig igen .  hahahaha !!

Kom nyss hem efter en liten promenad jag tog ..

inte så mycket mera att skriva , men ni får at det så bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0