I'M BACK !

Nu är det tid att jag börjar blogga igen . Har inte haft någe ork efter operationen ..
Och operationen gick bra , as kul att bli sövd , jag hade sagt till en sköterska att mina kompisar skulle testa åka den här karusellen ( ni som har blivit sövda vet att det känns som man snurrar runt ) . Sen bär jag vaknade trodde jag att jag var i turkiet ,att jag låg på en luftmadrass i havet :D HAHA ! Sen fick jag sova där en natt , åkte hem sen på morgonen då började allt jobbiga äta den dära skitna tablleten som smaka skit!!!! urch! kunde inte äta på ca en vecka , jag var väldigt svag och smal den veckan . Se kom påsken och jah kunde inte äta mitt påsk ägg ! JIPPI -.-
men sen kunde jag äta igen då åt jag upp mig igen ..

Idag cyklade jag och Ida till affären och köpte glass :) mums
sen gick vi till skolan på kvällen och gungade slänggunga :) myys
älskar dej syster !

Tack Hanna för en underbar kväll igår (valborg :) ´<3

hare bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0