skoldag.

heej hej , idag i skolan hade vi först elevens tid då hade jag och kajsa kör , ine kul var lite hes i dag :S
På lunch rasten åkte kajsa hem ! Rumpa på henne !  jag gick ner till miccan och mathilda som satt och gjorde dicso lappar , för vi ska ha disco fär barn , riktigt sygga blev lapparna , sen gick vi upp för att ha svenska , vi kom 5 min sent inte mkt men räckte för att få maria på oss .  Satt mig brevid Hanna :D vi ägde på svenskan . Sen gick vi till gympan när vi kommer fram blir Hanna sugen på bouulllar som vi sägar , så vi går till cafeterian och köper 5 bouullar , 1 åt jag och Hanna åt 5 st , hihi :)
På gympan skulle jag och Hanna gå ner i en gång till en mörk trappa as läskigt ! såklart att vi blir instängda  ! Vi skriker av skräck går upp för trappan där skrämer Fille och Tim g oss ! kul -.- !
Sen var det tråk no ,

aja typ det som hände idag !
imon kanske vi tjejerna i klassen ska gå på bio tillsammans :D
juste Kajsa när du ser dett ring miiig det är viktigt , !

HUGS // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0