SICK !

hejhej , har inte kunnat blogga datan har dampat under några dagar men fixad nu , matchen jag spelade i söndags gick sådär :/ Det var hur mkt snö som helst på planen så man kunde knappt spela , man var tvungen att ta bort snön från dobbarna hela tiden ! Jag som trodde vi skulle spela på gräs .,, aja just nu sitter jag här och har ont i halsen , var nere vid vårdcentralen kl 9 i morse ingen halsflus iallafall:) Nu vet jag vilket datum jag ska operera bort hals mandlarna , 7april !
kommer inte blogga då på ett tag , så ni vet ;)

juste jag drömde världens konstigaste drömen i natt , jag skulle gå och titta på när Marilyn Monroe skulle shoppa , ?
a och då när jag var där och tittade så sa hon att jag skulle få en biljet av henne till spanien , jag blev as glad och åkte till spanien där jag träffade Fernando torres :D Han och jag skulle gå på tivoli , då berättade jag at jag hade fått biljeten av Marilyn Monroe , då sa han men hon är ju död? nej sa jag hon lever ! sen gick vi och åkte massa karuseler , när vi skulle åka en som var jätte hög , när vi var högst upp på den kommer Marilyn Monroe flygande från ingenstans och säger att vi ska flytta på oss så vi hoppar av och pricis när vi kommer slå ihäl oss väcker mamma mig ! phuu!

vilka drömar man kan ha !

 

nu ska jag gå och ta nått att äta hare bra ! // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0