Turkiet

hejhej , sitter här och tittar på bilder från turkiet när vi var där föra året och förföra :(
 det smärtar att vi inte ska åka ditt i år igen ! Seriöst bästa stället att åka till , turkiet-alanya-greengarden . HaHAH hittade 2 as roliga bilder på mig och stora syster titta bara,.. 



okej jag bjuder på bilden på mig själv jag ser ut som en mupp
med cyklop ! okej , Ni ser att Ida sitter där och jag ligger där bakom åt 
sidan , och att en våg kommer ( vi märker det inte) bakom vågen är pontus 
vår kusin . 



vågen kommer och man ser bara litelite av mitt huvud , pontus ser man .
och Ida kommer flyga upp på stranden ! men det fick vi inte med på kort ! hahaha

haha shiiit vad jag saknar det ! Synd att inte fick bild på när pontus jag kajsa låg 
på madrassen och det kom en våga och vi bara snurrade runt och badkläderna åkte typ av ! 
AAAAH så många bra minnen där ifrån !

puss // matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0