Tjuvringde !

Hahaha juste glömde i förra in lägget att jag , kajsa lillasyster och pontus min kusin busringde till pontus kompisar i uppalnd väsby ! haha eller det var bara jag som prata men det var kul för dem viste ju inte vem ja var och så sa jag vad dem hette vilken klass dem gick i osv .. AS KUL vissa la på direkt när jag sa deras namn , en kille som typ var klassens "cooling" enligt han själv la på som en fegis när jag ringde ringde han ! Sen var ddet till två tjejer jag skulle ringa dem försökte spela två kaxiga 96 or , seriöst dem var töntiga , SÄMST på att vara kaxiga var dem oxå ! Dem blev ägda!
- tjejer vi möts vi ägget då ?
haha det var kul iallafall att tjafsta med två patetiska nollor ! haha


                                        
                                         Bilderna är togs från igår !




hare bra pussiiii nussiii alla underbara!



Kommentarer
jessica

haha ägd? eru sämst eller? vi ägde dej hella tiden du la tillochmed på när vi ägde dej ;O haha... N00b

2009-06-05
Matilda

sv. Haha flicka flicka , du bryr dej om mig verkligen , hahaha jo det gjorde ni ju det är derför man sitter tyst och säger vi vet vem du är men vi tänker inte säga .. och jag var tvungen att lägga på pontus ville spara på sina pengar .. men nått ägande gjorde ni ju inte ni bara ska vem är du `? ,men ni kankse tycker det är ägade . vem vet?puusss älskar dej jessica ! du har helt rätt jag är en noob , ! :)

2009-06-05
URL: http://enamtildas.blogg.se/
Anonym

ahahaha! du blev fett ägd när pontus sa till oss vem du var.

2009-06-05
Anonym

lite omogen du är matilda.

2009-06-06
Matilda

hahaha , jag bryr mig inte om ni vet vem jag är . Men jag är inte ägd för ni vet vem jag är jag sa till pontus att han kunde säga vem jag var ! hahah !

visst jag är omogen ! :DDDDD men ni känner ju inte mig eller nånting satt satt , . hare bra pussi nutti gulllugar !

2009-06-08
URL: http://enmatildas.blogg.se/
jessica

tacktack. (:

2009-06-08
Matilda

Sv. varsågood . :)

2009-06-10
URL: http://enmatildas.blogg.se/
rosanna

gud va hon jessica e töntig!! får man inte ha lite kul o busringa eller?? behöver inte bli värsta disskussionen om att hon visste att de va du -.-

älskar dej matilda<3

2009-06-12
Matilda

sv. till ros den gullungen !

hahah jag vet vem bryr sig om dem vet vem jag är ?

Dem visste det ju inte när jag ringde lixom ;DDD

älskar / saknar dej Rosannna :DDD <3

2009-06-13
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0