Match today!

tjoohoo! Idag ska jag spela match med damerna ! KULKUL !
Jaha , vad har jag gjort denna morgon ? Jo jag har varit ute och cyklat en lite runda i shorts och halvlång t-skrit , mysigt i sommarvärmen . Och jag fick en liten idea jag skulle vilja ha eller fixa , nu på sistonde har jag velat ha en frigga , men nu kom jag på en bättre idea som jag och min syrra prata om . Det finns en liten stuga ca 100 meter från mitt hus som en i min släkt äger om vi skulle kunna köpa den :D och inreda den för den ser bedövlig ut nu för dem är ALDRIG där . Vi har frågat en gång förut om vi fick köpa den man då sa dem nej ? dom använder den inte ens ju ! aja jag hade någ inte vågat sova där själv men med nån lätt ju , nån frivilig?  haha!
Juste var snäll i dag också , :D



Resultatet av matchen kommer senare !
PUUUUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0