Jag som ville leka !

Jahapp jag som ville Leka med Ida pida :( Men den gumman är ju påväg till göteborg , och ska tävla där .. Asso hon är verkligen grym på att springa . Hon är typ snabbast i uppland har jag för mig ? Hoppas det går bra för dig i götbööörg! Men vi ska hitta på nått skojjs när hon kommer hem i stället , som är om ca en vecka , .

Senare idag ska jag och stora syster göra pizza , och jag säger bara en sak hon och jag har aldrig lyckats göra nått rätt i köket tillsammans , verken baka laga mat alltid blir nått fel ! haha men det är kul ! Det känns då faktiskt och jag brukar aldrig använda det hära ordet , men två dumma blondier i köket ! jaja det är iallfall alltid lika spänandes om vi har lyckads :D

nu ska jag gå ut och sooola , har ni sol idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0