ETT MÅSTE !



Håliga tight , as snygg !
Verkligen nått att satsa på nu i sommar , Jag är nästan lite sugen på att testa att klippa lite i en av min tight här hemme ;)
Få se om jag gör det eller så köper jag mig ett par , lite lättare !



Runda väskor !
också en sak att satsa på nu i sommar  ! as snygga , för min smak gärna lite gärn paljetter på eller vad man ska säga, som denna gooding som finns på lindex ..


Gud jag måste säga en sak , jag har inte köpt en ny bikini en , lite stressad över det .
Jag vill ju inte gå i dem jag hade föra året , om jag ska vara helt ärlig är överdelarna för små nu :P hehe

Aja puss !

Kommentarer
Josefin

Här har man varit inne på min blogg och snott lite idéer :P

Josefin

nej den fanns inte i vit, det finns säkert liknande på topshop lr nåt som är vita, spana där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0