Dagen på Malmen!

Hej alla underbara !
Super varmt och skönt det var idag , en sån här dag måste man ju åka och tillbringa hela dagen på ett bad plats! Och det är pricis vad jag har gjort idag . Som sagt jag,Ida , lillasyster kajsa , Martin och Tim  drog till malmen , där träffade vi Tim kompisar, Vi sola , bada körde volley boll mitt ute i vattnet! Jo det är sant , men det finns som en stor sten där som ,man man stå på . As kul var det iallafall! Brände mig som en tomat idag ! Men det är brunt nu , som tur är ;) Ida tog lite bilder men hon är inte hemma , men bilder kommer det lovar jag ! Juste bilder från när jag och Amanda var på malmen ska jag lägga upp efter det hära inlägget , och när jag var med kajsa vid gunsjön !

Ja hur har eran dag varit då?
Lika varm och skön som min?

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0