Älsklingeen !

HEEEEEJ , jag är super glad ! För spanien och Fernando torres vann matchen mot nya zeeland! YEES !
Nu har spanien vunnit 11 landskaper i rad , hållit 0 an i 9 matcher på raken !
Matchen blev 0-5 ! Älsklinen Torres gårde 3 mål på 11 min ! och det var dem första målen oxå !
Matchen spelades i sydafrica , SKIIIT man skulle vart där duuu!
Sportkommentarorna sa att Fernando torres blev Man of the match !
En sak jag irriterade mig på var linje domaren , Han dömde massa offside fast det inte var det , menmen det är ju inte lätt att vara domare, men ändå ;)

Nu kommer många tycka jag är störd , men jag hejar inte på sverige i vm,em och sånt .
JAG HEJAR SPANIEN ! WIIIIHUUUUUU! ESPANOL!
HAHA ! Tror det ellr ej , men spainen har ju faktisk VÄRLDENS SNYGGASTE MAN I SITT LAG , FERNANDO TORRES !

vilket lag hejar du på då ?


                                                         Cariño

Kommentarer
marre

jag trodde jag var världens snyggaste MAN !! :D <3

2009-06-16
Matilda

sv. hahaa , du kan väl få var 2a ;) <3

2009-06-16
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0