Svar på tal BIATCH!

eelin om Resturang!:
asså jiddra inte med ****************.blogg.se:s seriöst vad har man för liv om man skriver till en okänd brud som man aldrig träffat att hon är platt?:s hahah du är ju fan patetisk,


Okej denna kommentar fick jag nyss , för det första vem är ****************.blogg.se ? Har aldrig hört talats om bloggen eller besökt den ? Denna hära Elin måste vara helt lost ju , här kommer hon till en helt oskänd brud (lilla jag) och skriver att jag skrivit massa saker till en jag inte ens vet vem det är ?
 Och du jag har ett fantastisk liv , verkar vara bättre än ditt som pallar sitta och dampa på en som du önska att du fick byta liv med,

 Så fy skäms på dig!

Kommentarer
eelin

hahahhaha du är ju fan störd i huvet x) tror du jag skulle gå in på någon random blogg, skrivit och hittat på att du kallade min bästavän platt osv utan att du hade gjort det, lilla gumman skaffa dej ett liv.

2009-07-18
URL: http://eelinsiden.blogg.se/
Anonym

AAAAAHAHAHAHHAHAHA

shit...



ja har sett att du har kommenterat den där tjejen,

och eh... varför inte ba stå fört? ;s

2009-07-18
Anonym

oc kalla na inte biatch... eh för de har'u ingen aning om

2009-07-18
MALIN IN THE HOUSE

Hahaha synd att dem har bevis, ska vi köra CSI så vinner Elin lätt. Vi har dit DNA Moahahaha

2009-07-19
URL: http://malutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0