Pedofil Äckel!

ja igår när jag och Hannah var i norrtälje , så ser jag en man som dra fram sin snopp, och tittar på mig samtidigt , jag blir skit äcklad och säger till Hannah. Vi går där ifrån efter ett tag kommer han och sätter sin på samma bänk som oss ?!
Jag bah

(Jag) - Hannah det är han !? *viskar*
(Hannah) . tittar bak ,
(pedot) -  SLUTA TITTA PÅ MIG , VET NI INTE VEM JAG ÄR?! TITTAR NI PÅ MIG EN GÅNG TILL SÅ DÖDAR JAG ER!!!
(jag) - kom vi går .. *viskandes*

Ett tag senare inne i vänthallen ..

Vi ser att han är där och gå så långt bort och sätter oss ifrån han ..
Jag vinglar sig imot oss och säger
- Man måste ju få titta på er små pullor !
Hannah springer ut uten väskan !
Och jag och jojo efter med hennes väska!

Vi ringer till Tina , och frågar vad vi ska göra? Hon föreslog gå till polisen så får dem ta han om idioten , och det var pricis vad vi gjorde , gick till polisen och Anmälde äcklet som var runt 60 bast!!!

Love / Matilda

Kommentarer
Hanna

Hej hej jag saknar dej!<333LOVE YOU!

2009-08-02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0