Nattblogg!

Hej Tillie här :)
Och jag har inte en tanke på att gå till säng en på ett tag , Jag sitter och lyssnar på Barbie Girl med aqua och dricker lite tee . 
Och hur ser morgon dagen dagen ut för mig då ? Jo jag måste ringa och prata med min älskade vän Hannah , om hur det blir imorgon. Sen så om det inte blir nått med henne så slår jag en pling till nån annan och kanske dra och fikar ? vem vet ? Nått skojs ska jag hitta på iallafall !
Juste visst passa jag i min outfit som jag hade idag , jag tycker det iallafall . HIHI
Efter som jag är klar pigg så kanske det kommer ett till inlägg senare !
Love yaa!


Kommentarer
fanny

sv: haha, han e en riktig heeting ;)

ah de e lungt, du e nog liiite mer besatt av honom än jag xd haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0