I Matildas huvud just nu..

Gud jag känner nu efter att tittat på Allsång att jag skulle vart där , buuhuu :'(
Och jag kom nyss på att jag är svag för brunögda killar , Fernando Torres och Alexander Rybak har ju båda bruna ögon ! Ja du , imorn blire Hanna igen !
Vi kanske drar till malmen om vädet är med oss!


Hallå varför kan dem inte vissa min födelsedag på tv ?!
Vem vill liksom se en 30 åring som ser ut som en 80 åring i ful kläning , som sitter och smör ler !
nej tack!

Jag vet at jag varit dålig med att lägga upp bilder på sistonde , USB sladen till kameran är lost ! Hmm får ta mig i kragen och leta reda på dej liksom min mobil! :O:O Det är inte lätt och hålla reda på allt när det är sommar lov och om man är en virrig 14 åring ! Men när sladn är upphittad på blire bildbomb!
Puss//
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0