hissar/dissar



Patetiska nollor som tigger bråk !
Okej just nu dissar jag tjejer som tror det är såå råå coola för dem och deras vänner kommenterar på bloggar bara
för att mucka gräl , omg lite omoget eller vad? Och nu har det kommit sånna tjejer hit till mig blogg,jag har tydligen skrivit till deras kompis att hon när platt osv . Men varför skulle jag jag känner inte bruden? Och bruden så feg satt alla hennes polare måste hjälpa till ? haha patetiskt! Och jag lover dem hära brudarna är inte så kaxiga i verkligheten som famför dataskärmen!

puss på er tjejer jag vet ni älskade att få vara dem på Matilda hissar/dissar!

Kommentarer
matilda

http://karinmatilda.blogg.se/2009/july/inget-knacker-dig.html#comment



Haha och jag hämtar inte mina kompisar, dom kom frivilligt.

Och jag söker inte bråk med dig, jag undrar bara vad ditt problmem är när du går in på min blogg och säger att jag är platt osv, när du inte ens känner mig?

Men visst vi kan gärna träffas och prata om det här irl, säg till när du kan bara (;

eelin

haha vi är jätte stolta över att ha blivit skrivna på din suuuper kända blogg, jag vill ju så gärna va dej wiie(a)

2009-07-19
URL: http://eelinsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0