Godmorgon!

Heej !
Just nu sitter jag och tittar på mitt hår , jag vill ha det ljusare . Men problemet är att jag kan inte färga det en av flera anledlingar...

* Jag färgade det nyss , och råkade glömma bort tiden så det slets jätte mkt! Men det är bättre nu efter Alla hårinpackningar .

* Och om jag färgar igen finns det en risk att jag tappar mitt hår , så nej tack !

* Håret slits ju av när man badar i salt vatten , och jag ska ju till Turkiet ...

Så jag får ta och vänta tills efter turkiet ! BUUUHUUUU :'( !


Kommentarer
Anonym

BARBIE VARNING! :S

2009-07-06
fanny

mitt hår gick av förut!! & nu har min kompis hår gått av :o

men det kommer ju blekas i turkiet också..de gjorde iaf mitt ;) <3

sis :)

Jag vill bara påpeka min älskade syster att i typ mer en hälften av dina inlägg så står det nånting om ferrnando torres! -.-

2009-07-08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0