- I'm A Superhero!


 Fjollan&Jag (A)

- Jag är ovanligt snäll idag , helt seriöst jag håller till och med på att städa mitt rum !
Och så har jag gjort en hjälteinsats! Fjollan kom in från regnet och var alldeles genom blött stackarn,
snälla jag tog en handuk och torka henne tills hennes päls var helt torr , sen gav jag henne massa mat! 
Hon älskar mig (A) ! Kan var så för jag är den enda som inte kastar ut henne ur sängen när man ska sova? ( Hon är otroligt jobbig på kvällarna när man ska sova! ) Och jag vet att jag inte har nå smink på bilden eller fixa hela mig , Men bilden är ju så gullig ! 
 


Kommentarer
Anonym!

Hej varför har du inte frågestund?

2009-07-04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0