TränaTränaTräna!

hajlojsan !  Sitter här as trött har nyss tränat ! :) Jag har gjort lite övningar min sjukgymnast gav mig , för att jag ska träna upp min rygg efter att jag hade en stor sträckning i ryggen . sen så träna jag liten extra eftersom jag inte har kunnat träna fotboll nu på en vecka för jag har haft halsflus som vanligt ! Men dem här övningarna gjorde jag.
* Ligga på rygg ,lyft rumpan sänk sakta ner .
* Ligg på rygg benen mot golvet ihop , pressa ner svanken mot golvet.
* Pressa svanken mot golvet dra upp ett ben i tagen samtidig tryck ner svanken.
* Ligg på magen sträck upp armana satt överkroppen lyft upp.
* Stå på alla fyra dra fram ett ben och en arm samtidigt
* strectcha
EXTRA : 100 situpz , lite armhävningar , min egen yoga på en stor boll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0